Veríme, že vám naše kachle budú robiť radosť aj o 15 rokov. Niekedy sa ale technika skrátka postaví na hlavu a dokonca aj nové kachle potrebujú servis. S predĺženou zárukou získate ďalší rok bezplatného servisu. Stačí sa zaregistrovať do systému HAAS+SOHN prostredníctvom webového formulára. Registračný formulár nájdete nižšie.
Včasná registrácia je podmienkou predĺženej záruky. Lehota na registráciu v systéme je štyri týždne od zakúpenia kachlí a nahratie dokladu o kúpe.
V rámci predĺženej záruky získate bezplatné záručné opravy. Neplatíte cenu náhradných dielov ani prácu servisného technika. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál (opotrebenie), ako sú šamot, rošty, sklo, tesnenia atď. Pozri Všeobecný návod na obsluhu, článok 9.4. O uznaní reklamácie rozhoduje vedúci servisného oddelenia.
Po uplynutí zákonnej záruky môžete uplatniť predĺženú záruku, ak ste zaregistrovaní v našom systéme HAAS+SOHN. Záruku môžete uplatniť u predajcu, u ktorého ste kachle zakúpili, alebo priamo u nášho servisného tímu. Stačí, keď nám napíšete na reklamaceMhaassohn.com alebo vyplníte formulár priamo na webe.
Záruka sa vzťahuje na všetky nové krbové kachle, krbové vložky a peletové kachle od výrobcu HAAS+SOHN. Predĺženú záruku je možné uplatniť až po uplynutí zákonnej záruky.
Platí pre krbové kachle ako aj pre všetky modely peletových kachlí.
Pravidlá záruky sa riadia občianskym zákonníkom a obchodnými podmienkami firmy HAAS + SOHN Rukov s.r.o.
Ak vaše kachle nekúria ako majú, alebo potrebujete bližšie informácie k predĺženej záruke, neváhajte nám napísať. Čo najskôr sa vám ozveme.